♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥
♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥

♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥

خاطره ای زیبا ازشهید همت

صراط:یک روز خیلی ناگهانی به ابراهیم گفتم: «به خاطر این چشم ها هم که شده بالاخره یک روز شهید می شی!»چشم هایش درخشید و پرسید: «چرا؟» یک دفعه از حرفی که زده بودم پشیمان شدم. خواستم بگویم «ولش کن!» می خواستم بحث را عوض کنم اما نمی شد. چیزی قلمبه شده بود و راه گلویم را بسته بود.آهی کشیدم و گفتم: «چون خدا به این چشم ها هم جمال داده هم کمال! چون این چشم ها در راه خدا بیداری زیاد کشیده و اشک های زیادی ریخته!»
خاطره ای از شهید محمد ابراهیم همت به نقل از همسر ایشان
نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 13:23 http://leyla-taraghi.blogsky.com

فدای رفیقی که رو طاقچه دلش گاهی قاب یاد مارو یه دستمال میکشه

سلام گلم به جای گریه دوباره تلاش کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.