♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥
♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥

♥ماباایرانیم،ما بچه های ایرانیم♥

شهادت

شهیدان زنده اند الله اکبر چراغ خانه اند الله اکبر

گل صد برگ میهن این شهید است عدالت در دلم از این شهید است

بگفت ان مرد عادل رهبر ما شهیدان زنده اند افسوس برما

تمام مردم ایران زیبا  بگفتند این شهیدان اند باما

تمام این دنیای پر از درد بااین دنیای خشم بوده همه سرد 

شهید مانده کنار مردم ما بدان اوهست اینجا و همه جا

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا .B دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:11

سلام فاطمه جون این قدر گشتم تابتونم این جارو برای نظر پیدا کنم وبلاگت عالیه لطفا عکس های بیشتری بذار

دوستدارت :mahsa

دوست عزیزم
حتما به نظراتت توجه می کنم واز اینکه انتقادات وپیشنهادات به این خوبی داری که به من عرضه کردی از تو سپاس گزارم.

ملیحه سادات پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 18:52

سلام فاطمه جون !!!

شعری که نوشتی در مورد شهید واقعا زیباست و شایسته ی تعریف است به شعر گفتن ادامه بده تا در آینده های دور اما نزدیک شاعری معروف شوی

با آرزوی موفقیت

دوستدارت : ملیحه سادات

خواهش می کنم عزیزم.
نظر لطفته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.